Stalker

First Published December 5,2011

© Kryptonite

© Wan Syahin


All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted, in any means, electronic, mechanical, photocopying, recording or otherwise, without the prior permission of the publishers.


Instagram

Wednesday, March 28, 2012

No UOL here!

Salam semua!

Post ini just nak mintak maaf kpd u alls terutama #TahirahTahir. Sorry aku tak sempat dan tak boleh menceritakan secara detail mengenai kenanganku di PLKN Batu Jong.



Betul cakap rakan dorm ku aka Senior ku, kenangan tidak boleh beli dgn gambar yg penting diingatan. Time tu kami telah beli 4 keping gambar. Rakan Dorm aku ni cuti sakit masa org tgh bergambar. Jadi mukanya takdelah. Frust sgt bidas dgn ayat tu. Then aku bidas balik, dah kenapa beli gambar kompeni. Dia hanya tersenyum dan kami semua gelak!

Aku tak boleh cerita panjang lebar, terperinci kerana sebahagian besar aktiviti adalah sulit dan tidak boleh didedahkan. Kalau cerita kpd bdk2 yg akn pergi, xsuprise lah mereka. Biar mereka rasakan kejutan itu!

Kat blog ni aku akan cerita sedikit pada setiap post lain yg berkait dgn tajuk. Sng saje, Pergi ke footer blog ni, ada 'Labels'. Kat situ korg klik saja 'UOL'. UOL itu adalah akronim bagi University Of Life.

Ayahanda Komanden Mejar Shamsuddin telah mengisytiharkan PLKN Batu Jong adalah University Of Life atau Universiti Kehidupan.

Aku mintak maaf byk2 ye!

No comments: