Stalker

First Published December 5,2011

© Kryptonite

© Wan Syahin


All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted, in any means, electronic, mechanical, photocopying, recording or otherwise, without the prior permission of the publishers.


Instagram

Thursday, April 19, 2012

Trending Tweet: #OnlyInMalaysia

Salam semua!

Ingat tak dulu ada aku post video pasal My Generasi? Kali ni aku nak post video pasal #OnlyInMalaysia! Kedua2 video itu adalah keluaran JinnyBoyTV. Yang pasti best giler tgk video ni! Check This Out!


Greyson Chance
Satu-satunya part aku suka ialah part Greyson Chance. Kenal x? Dia ni artis YouTube from Oklahoma, United State of America. Dia famous sebab menyanyi lagu 'Paparazzi' by Lady Gaga menggunakan versinya tersendiri dan piano. Video itu telah menjadi terkenal dlm masa 1 hari sahaja! Dan aku adalah salah seorg Malaysian yg tonton video itu pada 1st day!

Kenapa aku suka part GC? Bukan sbb dia comel. Sebab dia cakap! Memang lawak!
Bos, Nasi Lermak satuh, Satehy, Kong Fuh Chaw, Kangkun belachann, Chow Khwee Tiau, and some fries and for drinks, milo beng. - Greyson Chance
Satu lagi lawak, bila dia mengedik masa nk mintak air. Part ke-2 aku suke ialah 'The Hand' is powerful dan 'The Hand' is 'Sometimes' powerful. Part yang bola tu best gak! Pakai baju fav team msing2, tgk bola satu rumah, bersorak utk MALAYSIA! And the last part aku suka. The ending of video,
Chelsea, BOOO! Manchester, whatever! Liverpool, pubhhhhh....
Greyson Chance mengedik
Disebabkan video itu, hashtag #OnlyInMalaysia dah menular ke Twitter. Boleh dikatakan 24 jam timeline bagi searching #OnlyInMalaysia bergerak dengan pantasnya! Aku salah seorg yg menymbang tweet. Ada tweet yang positif, negetif, nasihat, politik. Memang lawak aku baca. Kira #OnlyInMalaysia ni mcm #SoMalaysian gaklah.



Sampai sini sahajalah. Oh before that, I'm really sorry sbb lama tak update. Pasal post yg aku hebahkan kat Twitter tu, aku akan bgtau semula sbb xsiap lagi!


No comments: