Stalker

First Published December 5,2011

© Kryptonite

© Wan Syahin


All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted, in any means, electronic, mechanical, photocopying, recording or otherwise, without the prior permission of the publishers.


Instagram

Thursday, April 26, 2012

Digi WWWOW Awards!

Salam semua!

Digi WWWOW Awards is BACK!

Tahun lepas dah ada Digi WWWOW Award. Memang aku dengki betullah kat AnwarHadi sbb dia dpt 2 anugerah rasanya! Blog Serius pun dapat anugerah gak!



So, tahun ni aku bercadang nak masukkan blog aku dlm contest ni! Tahun ni beza sedikit drpd tahun lepas. Tahun ni ada syarikat sponser tiap2 anugerah! Aku join dalam Nuffnang: Blogger of The Year... Korg tau tak hadiah apa bila menang utk kategori ni?

HADIAHNYA IALAH:
  • A sponsored getaway for two (2) pax to Krabi Island for 3 Days, 2 Nights (inclusive of flight and accommodation) worth RM5,000
  • One (1) return ticket to Sydney via AirAsia X
  • One (1) Samsung Galaxy W with
    DGSmart Plan™
  • One (1) Simple MasterCard preloaded with RM1,000 prepaid
  • RM1000 Cash Prize courtesy of Chartis Insurance

Knp aku perlu menang untuk kategori ini? Sbb blog aku ada info terkini, cerita pengalaman aku dan aku ada juga buat research dan pamerkan kat blog ini. Satu langkah baru utk pembaca blog aku. Bak kata org, satu langkah kecil memperolehi kejayaan yg besar!

Aku mengharap juga korg undi blog aku di website Digi WWWOW Award. Korg boleh start mengundi sekarang! Undian sehingga 13 Mei 2012! Jika korg mahu undi blog aku, korg boleh undi tiap2 hari dgn satu klik 'UNDI' untuk satu hari. Contohnya, hari ini korg UNDI blog aku, besok kau UNDI balik blog aku. Undilah sampai 13 Mei 2012 ni! Undian korg amat dihargai... Terima Kasih!

Klik dibawah ini untuk mengundi blog aku! Pastikan Log In connecting Facebook atau Twitter!


No comments: