Stalker

First Published December 5,2011

© Kryptonite

© Wan Syahin


All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted, in any means, electronic, mechanical, photocopying, recording or otherwise, without the prior permission of the publishers.


Instagram

Monday, December 5, 2011

Blog Addicted

Salam guys!


We meet again in my new-new-new blog!

"Eh, Syahin. Berapa byk blog kau ada?"

Act, aku mmg ada byk blog! Long time ago, I'm blog addicted! Special thanks to my sis, Mytho cause perkenalkan blog kepada ku!

First blog is syahhen.blogspot.com
Blog ni xboleh tahan lama, sebab kontroversi kat sekolah! So I'm delete it!

Second blog and the famous, addicted blog! dabirremaja.blogspot.com
Byk kenangan aku coretkan dalam blog tu, sejak 2008 hingga 2010! Asal nama blog tu hasil cetusan ilham suami sepupuku yang juga blogger tegar, Allahyarham Nafastari (Nama pena blog). Beliau telah memberi aku byk infomasi untuk menulis blog! Karyanya pun hebat-hebat belaka! Namun kini, blog itu kesepian dan bertemankan blog sepupuku, Mawar Nafastari.

Third Blog is wansyahin.blogspot.com
Baru tubuh tahun ni, tetiba kena delete atas faktor tertentu!

Forth and the newest blog wanscyhenportfolio.blogspot.com
Hope blog ni dapat mengekalkan sebagai blog terhebat aku seperti DabirRemaja itu!

Korang baca kat atas ni, 4 je kan! Sebenarnya ada byk lagi blog-blog sampingan! Xnk bgtau aje!

Korang doakanlah blog ini kekal maju sebagai coretan kehidupan aku utk di kongsi bersama korang dan dapat memberi pengajaran kepada kita semua!

No comments: