Stalker

First Published December 5,2011

© Kryptonite

© Wan Syahin


All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted, in any means, electronic, mechanical, photocopying, recording or otherwise, without the prior permission of the publishers.


Instagram

Saturday, December 10, 2011

In memories Dabir Remaja

Salam guys!

Kalau dahulu aku terkenal akan nama penaku! DabirRemaja! Korg pernah dengar x? Bagi kawan2 sesekolah aku tentu kenal. Aku check in dlm blog tu 28 Mei 2008 dan check out pada bulan 17 September 2010! Sedih gak tinggalkan blog yg dah ada 200 lebih post!

Semalam entah kenapa aku nk buka sangat blog DabirRemaja tu. OMG! Aku lupa password and email. Aku ni dahlah byk email! Mana satu aku gunakan utk blog aku. Ingat punya ingat. Then try, xboleh! Putus asa, tekan forget password! dia pun tulis hantar reset password ke email aku yang ada y****.com.my Aku terpikir balik, sejak bila aku pakai yg .my dlm blog! Memang aku pelupa lah!

Fikir punya fikir! Dah tau emailnya! Password pulak xingat! Haish -,-' Nasib baik ingat kembali password dulu!
Check dalam account tu, ada 4 blog! 1 Blog Dabir Remaja. 1 Blog utk blog penghasilan genarasi ke 2 DR. 1 Blog Percubaan untuk Layout dan 1 Blog lagi utk novel!

Old Dashboard in memories

 Post ini khas untuk blog yg berjasa kepada aku, 2 tahun lebih dgn seramai 53 followers, 256 post dan menjangkau usia 3 tahun, 6 bulan, 2 minggu & 4 hari pada hari ini. Siapa xsedih weh! Byk kenangan!

Bila aku check satu persatu post, rasa nak nangis ada gak! Gelak ada! Gembira pun ada!

Dabir Remaja in memories
Aku tahu, ramai blogger2 dan kawan2 aku yg baru ceburi dalam dunia maya ini belum kenal siapa Dabir Remaja. Nak buat mcm mana, xde jodoh aku dengan DabirRemaja!

Selamat Jalan Dabir Remaja!

p/s: Blog DabirRemaja masih dalam kawalan!

No comments: