Stalker

First Published December 5,2011

© Kryptonite

© Wan Syahin


All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted, in any means, electronic, mechanical, photocopying, recording or otherwise, without the prior permission of the publishers.


Instagram

Wednesday, December 7, 2011

BBQ Pasca SPM GSA 2011

Salam guys!

Aku tau korg pasti ada classmate yang hebat kan? Tak kurang korg ada classmate yang ikut kepala sendiri kan?
Tapi, aku ada classmate yang SUPERB! Walaupun kami kadang2 ada gaduh2, gurau2, dll kami tetap SUPERB classmate! Kalau ada masa nanti aku akan ceritakan kerenah classmate aku! Kalau korg nk tau, korg boleh baca post blog Anifa [Click here]

Post kali ni nak story pasal BBQ Pasca SPM GSA 2011. Fine, korg tak tau lagi maksud GSA kan? GSA ialah Generasi Sains Akaun. Aku yang reka nama ini utk classmate aku! Thanks tu #CikguAinu cause support the word GSA.
Sebahagian Besar GSA

Perancangan ini dibuat oleh #SeiraAmri dan #NahiyatulSyafikah bersama rakan2 yg lain. Mula2 aku tak terlibat sbb aku tak hadir masa kelas akaun hari Rabu *bangun lambat siot! Mereka rancang, aku perbetulkan! Diaorg jugak uruskan segala makanan dan minuman serta hadiah cenderamata.

December 5th, 2011
Hari yang dinantikan, BBQ Pasca SPM 2011 bermula! But, before that aku dan rakan2 yg lain kena hantar buku teks buat kali terakhir :'( Aku still sleep lagi pukul 8.30am. #SeiraAmri call aku then kata #CikguRazali nak cepat buku teks tu. Aku terus rushing pergi mandi, salin baju! Nasib baik aku dah susun sume buku teks!
Pondok berBBQ

Sampai kt sekolah, aku kene buli di classmate girl aku! Kesian gak aku nampak dia bwk buku byk2. Dia suruh aku hantar kt Bangunan C. Disebabkan aku naik motor skuter, senang letak buku kat bawah. Selesai simpan buku, sign, dan borak dengan #CikguRazali. #CikguRazali bagitau yg dia sdang memeriksa markah Sejarah SPM! WTH! Dah sampai dah! Aku dan rakan yg lain tye pelbagai soalan. Semasa tanya, aku terpandang buku Matematik Tingkatan 1 dan Fizik Tingkatan 4! Fuck! Diaorg pakai buku teks tu tahun depan :(

Enough cite pasal hantar buku teks! Kita terus ke tempat BBQ! Sebelum kami mula BBQ, ada persengketaan sikit. Classmate aku, dan classmate #5Biruni nak buat BBQ kat Pantai Batu Burok sebelah Restoran Nil. Lepas tu, selesai dgn mudah. Classmate #5Biruni baik hati bagi kami BBQ di situ! Thanks #5Biruni.

Fine, Hujan. Kena alih tempat kpd yg ada pondok! Aku terpaksa urus segalanya kerna #SeiraAmri, #NahiyatulSyafikah #SyamieAmi #UmmiAqeela #AqilahFakri kena pergi amik cenderahati, beli air, beli cake. #SeiraAmri tersalah beli air Grape Cordial cap Mydin. Aku dah agak, air tu mmg xbagus! Mereka pun buatlah air dgn Grape Cordial tu. Rasa air tu mcm sial! Macam dah tarikh luput. Pengajarannya, JANGAN BELI MAKANAN/MINUMAN/BARANG2 DI MYDIN!

Aku paksa #FarisRosli dan #MuhammadMuiz nyalakan api dlm pemangang. #IzzatAizuddin dan #Rafiq juga tolong mereka. Tak lupa yang berjasa besar bawak sabut kelapa #KeriSyukriMuda. Sumpah! Hari tu memang aku tak de mood langsung nk jadi fotorafer! Entah kenapa! Maybe letih kot. Byk gambar2 dicapture by #Rafiq.

Geng MIZZ
Thanks to Geng Mizz, #FatinSyahzelin, #FatinFatihah, #NoorEslam, #NurulBasirah, #FatimahKhasipah serta #SyafiqahNasuha cause bantu anak jantan bakar ayam! Before that, #WanKidin dan #FadhilRashid pergi rumah #FaqihMohd untuk amik ayam perapan! #FaqihMohd walaupun letih perap ayam seorg diri, dia tetap bantu membakar ayam.

Meet: #NurulBasirah #FaqihMohd and #FadhilRashid
OMG! Aku tak tau lah yg #CikguAinu datang jugak! #CikguAinu datang bersama anaknya yang PMR bersama rakan. Tapi anaknya dan rakan itu tak pergi BBQ kami, diaorg pergi jalan2. FYI, #CikguAinu baru saja lepas sambut jamuan bersama classmate dia kt KFC Giant. Girls yang pakai lengan pendek, pasti kena di cikgu. #WanEra pakai lengan pendek. But dia cover.
Meet: #AnifaMohdNoor #CikguAinu #WanEra #MaizatulHakimah

Makan-Makan
#CikguAinu sampai, first salam then Take a picture ramai2! Best siot! Cameraman #Rafiq adn #AnifaMohdNoor. Aku just batu posisi yg betul utk take a picture. After sesi bergambar, time for makan-makan! Best gila makan ramai2! Thanks to Bonda #NahiyatulSyafikah dan Bonda #FaqihMohd cause sediakan makanan! Korg sweet couplelah! LOL! Just kiddin'!

GSA Merdeka
#CikguAinu potong sama itu kek!
Lepas makan mee and ayam, kek time! Sementara tu, #SeiraAmri, #WanKidin, #SyamieAmi dan #MaizatulHakimah pergi amik cenderamata. Tadi cenderamata tak sempat siap. Janji pagi boleh lepas tu pukul 12, then pukul 2 baru boleh! Sabar je lah! #CikguAinu potong kek. Makan. Best giler siot!

Sampai je cenderahati, ramai yg berusung pulang. #CikguAinu pun balik! Ramai yg dh balik, time for sesi bergambar! Lepas tu, kitaorg pun pulang! Enjoy dengan gambar2 dibawah ni!

Meet: #AqilahFakri anak tauke Pustaka Murni
Meet: #AnifaMohdNoor #SeiraAmri #UmmiAqeela #WanKidin #NahiyatulSyafikah #AbdulHadi
Glass shot!
Makan always makan gendut!
Jongkang Jongkit
GSA
Meet: #WanEra #SyamieAmi #MaizatulHakimah #SeiraAmri #WanSyahin #NurulBasirah #UmmiAqeela unknown #AqilahFakri
Meet: #FarisRosli #FatinSyahzelin Hot COUPLE GSA
Our NAME!
Katakan KEJU!
Chears!
My Cute Pic! LOL!

2 comments:

Unknown said...

mujur nama aku ada. hey ko tag nama gitu da mcm twitter daa

Anonymous said...

pergh!!!cte ko yg SUPERB bt ak remember time first knl ko n GSA,,,